Regulamin
Strony internetowej rest-park.pl obowiązujący od 04.01.2023
-
DEFINICJE POJĘĆ
Ilekroć w niniejszym regulaminie strony internetowej rest-park.pl (dalej „Regulamin”) jest mowa o:
-
„Administratorze” – należy przez to rozumieć właściciela REST-PARK Piotrkowice
-
„Stronie internetowej” – należy przez to rozumieć stronę prowadzony przez Administratora pod adresem rest-park.pl
-
„Kliencie” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, której kodeks cywilny przyznaje zdolność prawną
-
POSTANOWANIA OGÓLNE
-
Regulamin określa zasady wysłania zapytania ofertowego
-
Administrator informuje, że wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator są następujące:
a. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
b. dostęp do poczty elektronicznej;
c. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 49.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 11.0 i wyższej, Opera w wersji 39.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 54.0. i wyższej, Safari w wersji 10.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej;
d. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 320x480;
e. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript;
-
Administrator zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany cen
b. wycofania poszczególnych pozycji
c. zmiany terminów
-
SKŁADANIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
-
Krok 1: klient przechodząc do zakładki „Zapytanie ofertowe” wybiera datę planowanego przyjęcia, rodzaj przyjęcia oraz ilość osób, następnie klika dalej.
-
Krok 2: klient wybiera pozycja z menu, następnie klika dalej.
-
Krok 3: klient uzupełnia dane personalne niezbędne do przygotowania oferty i wysyła zapytanie.
-
REALIZACJA ZAPYTAŃ OFERTOWYCH
-
-
Administrator po odebraniu zapytania wysłanego przez klienta przygotowuje ofertę w możliwym wolnym terminie.
-
Odpowiedź na zapytanie ofertowe jest wysyłane drogą elektroniczną lub przedstawiana telefonicznie.
-
Odpowiedź na zapytanie ofertowe nie jest potwierdzeniem rezerwacji.
-
Szczegóły dotyczące oferty (zawarte w odpowiedzi do Klienta) takie jak ceny, pozycje menu lub wystrój lokalu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Administratora.